Osud?


Dnes som rozmýšľala, či vôbec ten osud existuje. Či je pre nás niečo nachystané, alebo náš život ovplyvňuje len sled udalostí a našich rozhodnutí... a neviem. Na nič som neprišla. Iba ak na to, že pokiaľ osud nie je, potom si ho ľudia vymysleli aby ospavedlnili svoje chybné rozhodnutia. Aby tu vždy bolo niečo, na čo sa dá zhodiť nezdar a nešťastie. Aby sa ľudia mohli vzdať bremena nesenia zodpovednosti za svoje rozhodnutia. A spravili múdro, pretože ja sama sa veľmi bojím pripustiť si, že za niektoré veci v mojom živote môžem len a iba ja. To predsa nebolo moje rozhodnutie, to sa proste stalo! ... je pravda, že každý problém má milión riešení tak prečo si vyberieme zrovna to, ktoré sa nie vždy končí našou spokojnosťou, alebo naopak máme niekedy z pekla šťastie? Je to teda ten osud alebo náhoda výberu?? 

Komentáre